Megosztás

Nagy bejelentést tett a MikroCredit Zrt. július 2-i sajtótájékoztatóján: elsőként vezetik be a hazai hitelezési piacon a nem valós idejű ügyfélazonosítást. Így az online ügyfélazonosítás és elektronikus aláírás akár 5-10 percre is lerövidülhet. Az új technológiáról és a szolgáltatás változásairól Dudás Krisztina marketing igazgatót kérdeztük.

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) rendeletei alapján 2017-től a valós idejű, az idei évtől pedig már a nem valós idejű online azonosítást is el lehet végezni. Úgy tűnik, hogy a gyorsaság már nemcsak az életünket, hanem a hitelfelvételi lehetőségeinket is jellemezni fogja. A digitális megoldásokkal szolgáltatásainkban mindez mostantól mindenki számára elérhetővé válik.

Dudás Krisztina minikölcsönSzámunkra a digitalizáció nagyon fontos és szerencsére most már a jogszabály is támogató ebben.  Digitálisan képzeljük el a jövőt, ezért egész felépítésünk ennek a célnak megfelelően lett kialakítva. Emiatt is talán gyorsabban tudunk élni a lehetőségekkel, mint a versenytársak, akik a digitális teret elsősorban értékesítési csatornaként hasznosítják. A nem valós idejű ügyfél azonosítást a decemberben megjelent MNB rendelet tette lehetővé. eddig ugyanis ügyfélszolgálatunk munkatársai végezték az ügyfél azonosítását. Mostantól nemcsak a személyes megjelenés, de a nyitvatartási idő fogalma is lassan kezdi értelmét veszteni.

A hiteligénylési folyamat milyen lépésekből áll?

Milyen jellegű vásárlásokhoz, milyen céllal igénylik leginkább a MiniKölcsönt?

A termék jellegéből adódóan a gyorsaság az egyik legfontosabb szempont, az emberek gyakran impulzívan vásárolnak és ehhez gyors hitelt keresnek. Egy 10 milliós hitelnél jobban átgondolnak egy e fajta döntést, viszont kisebb összegnél azonnali problémára keresnek megoldást és ehhez választják a mi gyorskölcsönünket. Jelen pillanatban 300.000 Ft a felső összege a személyi hiteleinknek, legtöbbször 150-200.000 forintot igényelnek tőlünk ügyfeleink. Tavasszal többnyire lakásfelújításra , a nyári szezonban pedig a kertészkedéshez, utazáshoz, esküvőhöz kapcsolódó költések dominálnak.

Hogyan érik el leginkább a potenciális ügyfeleket, mi a legfontosabb feladat ezen a téren a közeljövőben?

Inkább a nagyvárosokban élők fordulnak hozzánk, náluk a digitális érettség sokkal fejlettebb. Éppen ezért az edukáció fontos feladatunk, mivel szeretnénk a vidéki és az idősebb korosztályt is elérni. Alapvetően a hiteligénylésnél mindig az a legfontosabb elvárás, hogy milyen ügyfélélményt tudunk nyújtani, mi leginkább ennek növelésén dolgozunk.

Kapcsolódó cikkek:

Mennyibe kerül a külföldi tanulás?

Mennyibe kerül a külföldi tanulás?

| Tippek | No Comments
Szeptemberben elindult az idei tanév, de akit nem vettek fel egyik felsőoktatási intézménybe sem, az is számos lehetőség közül választhat. Az egyik legjobb döntés, ha külföldön töltjük az előttünk álló…
Az őszi wellness is lehet egy jó befektetés megalapozója

Az őszi wellness is lehet egy jó befektetés megalapozója – akár Minikölcsönnel is

| Tippek | No Comments
Az ősz kezdetével nemcsak az iskolakezdés, vagy a lakáskiadás/-vásárlás, estleg felújítások, korszerűsítések kaphatnak új lendületet. Ha eddig nem adódott időnk, lehetőségünk egy kellemes kikapcsolódásra, vagy a betervezett nyaralást már június…
Egy hónap múlva máris itt az őszi szünet!

Egy hónap múlva máris itt az őszi szünet!

| Tippek | No Comments
Az őszi szünet idén október 25-én kezdődik, ami még messze van ugyan, de érdemes időben elkezdeni a családi programok szervezését. Akár a fővárosban, akár vidéken töltjük a karácsony előtti utolsó…

Megosztás