Megosztás

Nagy bejelentést tett a MikroCredit Zrt. július 2-i sajtótájékoztatóján: elsőként vezetik be a hazai hitelezési piacon a nem valós idejű ügyfélazonosítást. Így az online ügyfélazonosítás és elektronikus aláírás akár 5-10 percre is lerövidülhet. Az új technológiáról és a szolgáltatás változásairól Dudás Krisztina marketing igazgatót kérdeztük.

A Magyar Nemzeti Bank (MNB) rendeletei alapján 2017-től a valós idejű, az idei évtől pedig már a nem valós idejű online azonosítást is el lehet végezni. Úgy tűnik, hogy a gyorsaság már nemcsak az életünket, hanem a hitelfelvételi lehetőségeinket is jellemezni fogja. A digitális megoldásokkal szolgáltatásainkban mindez mostantól mindenki számára elérhetővé válik.

Dudás Krisztina minikölcsönSzámunkra a digitalizáció nagyon fontos és szerencsére most már a jogszabály is támogató ebben.  Digitálisan képzeljük el a jövőt, ezért egész felépítésünk ennek a célnak megfelelően lett kialakítva. Emiatt is talán gyorsabban tudunk élni a lehetőségekkel, mint a versenytársak, akik a digitális teret elsősorban értékesítési csatornaként hasznosítják. A nem valós idejű ügyfél azonosítást a decemberben megjelent MNB rendelet tette lehetővé. eddig ugyanis ügyfélszolgálatunk munkatársai végezték az ügyfél azonosítását. Mostantól nemcsak a személyes megjelenés, de a nyitvatartási idő fogalma is lassan kezdi értelmét veszteni.

A hiteligénylési folyamat milyen lépésekből áll?

Milyen jellegű vásárlásokhoz, milyen céllal igénylik leginkább a MiniKölcsönt?

A termék jellegéből adódóan a gyorsaság az egyik legfontosabb szempont, az emberek gyakran impulzívan vásárolnak és ehhez gyors hitelt keresnek. Egy 10 milliós hitelnél jobban átgondolnak egy e fajta döntést, viszont kisebb összegnél azonnali problémára keresnek megoldást és ehhez választják a mi gyorskölcsönünket. Jelen pillanatban 300.000 Ft a felső összege a személyi hiteleinknek, legtöbbször 150-200.000 forintot igényelnek tőlünk ügyfeleink. Tavasszal többnyire lakásfelújításra , a nyári szezonban pedig a kertészkedéshez, utazáshoz, esküvőhöz kapcsolódó költések dominálnak.

Hogyan érik el leginkább a potenciális ügyfeleket, mi a legfontosabb feladat ezen a téren a közeljövőben?

Inkább a nagyvárosokban élők fordulnak hozzánk, náluk a digitális érettség sokkal fejlettebb. Éppen ezért az edukáció fontos feladatunk, mivel szeretnénk a vidéki és az idősebb korosztályt is elérni. Alapvetően a hiteligénylésnél mindig az a legfontosabb elvárás, hogy milyen ügyfélélményt tudunk nyújtani, mi leginkább ennek növelésén dolgozunk.

Kapcsolódó cikkek:

Elektromos fogkefe

Amit az elektromos fogkeféről tudni érdemes

| Tippek | No Comments
Egyre inkább elfogadottá válik az állítás, miszerint elektromos fogkefével sokkal alaposabb fogmosást végezhetünk, mint hagyományos kefével. A korszerű elektromos fogkefék percenként több ezer oszcilláló és akár több tízezer pulzáló mozgást…
kutyatartás költségei

A kutyatartás költségei – Mennyibe kerül egy kutya tartása?

| Tippek | No Comments
Egy kutya rengeteg örömöt szerez számunkra, de felelős állattartóként biztosítanunk kell számára a megfelelő gondoskodást. Számba vettük a kutyatartás költségeit. Ha most tervezzük a kutyus beszerzését, járjunk utána alaposan, milyen…

Olajsütő választás körültekintéssel

| Tippek | No Comments
Az olajsütő nagyszerű szolgálatot tesz számunkra, ha szívesen fogyasztunk sült hasábburgonyát, ízletes csirkefalatokat vagy más olyan ételeket, amiket bő zsírban kell sütnünk. Az olajsütő segítségével ezeknek a finomságoknak az elkészítése…

Megosztás